zaterdag 23 juli 2011

In de ziekenboeg...

Ik ging naar de tandarts voor een simpele kies-extractie, dacht ik.
Anderhalve week later ben ik herstellende van een zware ontsteking van de kaak, waarvan zelfs de kaakchirurg onder de indruk was...
Ik voel me eindelijk weer iets beter, maar ben nog helemaal niet de oude, helaas. De ontsteking is ook nog niet helemaal weg, en ik ben erg snel moe.

Alle hulde voor Bob die me zo geweldig heeft bij gestaan de afgelopen tijd, en mijn steun en toeverlaat was.
In goede en slechte tijden, en dat heeft hij dik bewezen!

Vlak voordat ik ziek werd, heb ik nog wel de vloer van de tuin van het Pavilion gemaakt, dus daar kan ik nog wel even een foto van laten zien;

Ik vind het erg geslaagd, en zodra het gaat, wil ik weer verder met de inrichting van de tuin!

1 opmerking:

  1. Ach jee...van kiespijn...trekken en last daarvan weet ik alles af....gatver!!
    Hoop dat je je snel weer bheter voelt.
    Leuk dat je wederhelft net zo fanatiek is als jij wat de huizen betreft.
    Die van mij doet héél stoer naar de buiten wereld, maar sleept wel van alles mee onder het mom van...misschien kan je er wat mee ((-;
    Ben maar gelijk even volger geworden van je blog....leuke dingen allemaa...en dat quilten...meid wat een geduld.

    Wat die paspop in het water leggen...het ding was van plastic, en had er nog 1, dus als het mislukt was had ik nog een kans...had ook een drol en drie knikkers gekost en ik ben niet zo bang uit gevallen ((-;.
    Je vloertje vind ik super...die maak ik zelf van ijslollie stokjes...een heel werk, maar ook leuk....zo'n vel is natuurlijk makkelijker!!

    groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen