zaterdag 2 juli 2011

Het Veranda-huis - begin

Een tijdje geleden heb ik een huis overgenomen van een mede-forumlid van het Poppenhuisforum.
Ik heb 'm hier ook al laten zien.

Inmiddels ben ik er mee aan het werk gegaan, en zo ver is 'ie nu;

Gisteravond in elkaar gelijmd, en vanmorgen geplamuurd. Ik heb niet eerst de delen geverfd, omdat ik bang was dan niet meer te weten hoe het huis in elkaar moest ( de 'gaten' had ik genummerd)


De voorkant in de grondverf


De achterkant in de grondverf


Het is heel lastig verven als het huis al in elkaar zit; dat ga ik in het vervolg anders doen ;-)
Ook zie ik nu dat ik nog niet op alle plekken goed genoeg geplamuurd heb. Gelukkig is dit pas de 1e laag!

Ik ga nu heel erg nadenken over de verdere kleuren van het huis. Ik denk steeds aan een soort Zweeds vakantie huis ( een soort osserood met witte luiken en veranda), maar als kersthuis is dit huis ook heel geschikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten