donderdag 23 juni 2011

Een bed

Ik zag een latje liggen, en dacht dat ik daar nog wel een bed uit kon maken...dat klopte ook!

Even in de lijmklemmen...eigenlijk overbodig maar ik wilde ze eens even uitproberen...


Het hoofdeinde zijn 3 latjes verticaal  aan elkaar gelijmd. De achterkant is een stukje triplex.
Langs de lange zijden zitten 2 latjes waarop straks een triplex-plaatje moet komen.
Daarop kan dan een matras.

Dat huis? Welk huis? Ooo, dàt huis...van een forumlid overgenomen ;-)

Update: Ik heb nog even verder gewerkt, en het bed afgemaakt.
Van een lege Liga-doos heb ik een doosje gemaakt dat in het bed past;

Rechts zie je het schetsje met de maten; links de 'matras-doos'


De matras-doos heb ik omkleed met een lapje stof. De matras is nu klaar.
Een leuke quilt past er goed bij, denk ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten